onsdag 27 februari 2008

Jag blir galen

Jag vet så väl hur dessa dagar brukar vara. Tyvärr. Men nu orkar jag inte mer. Jag växlar mellan att inte våga gå på toaletten och att springa dit så fort jag känner något, vad som helst. Det här driver mig till vansinne.

Tankarna glider iväg stup i ett. Ena stunden tänker jag på hur jag ska spendera mina mammadagar, vilka bebiskläder jag vill köpa och vilket namn vi ska välja. Nästa sekund vaknar jag upp och bannar mig själv. Tänker istället på mensvärk och hur jag berättar för Fredric att det inte har funkat, den här gången heller. Ja i så fall får jag dricka vin till helgen. Det skulle ju vara gott. Men det tröstar inte.

2 kommentarer:

Fia sa...

Det måste vara frusterande! Jag håller tummarna för er. Kram Sofia

Fredric Engelke sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.