tisdag 1 juli 2008

Vecka 10

Idag är första dagen i vecka 10. Förra gången kom vi inte längre än till vecka 10. Det vore så skönt att få passera denna gången. Imorgon är det dags för inskrivning. Denna gången ska vi gå hos MVC i Majorna. I första hand för att få hamna i en föräldragrupp där vi bor. Jag är nästan helt säker på att det inte blir något ultraljud imorgon. Det är lika bra det. Jag orkar inte det just nu. Det är som det är ändå. Vi känner oss inställda på att det ska gå bra nu.

Jag mår fortfarande illa då och då. Oftast på kvällen. Jag känner mig inte så snygg direkt. Magen är fortfarande rätt stor. Det tycker jag är trevligt. Skönt att få en antydan till rund mage direkt istället för flera veckor där man bara känner sig fet. Nu är jag rund och fet istället.

Inga kommentarer: